پنجمین جلسه بررسی طرح ممیزی املاک سطح شهر شهر اقبالیه

✍️به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه:جلسه بررسی طرح ممیزی املاک سطح شهر اقبالیه با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر ، مسئولین و کارشناسان شهرداری برگزار شد.

?مهندس سلمانی شهردار اقبالیه گفت:اجرای صحیح این طرح علاوه بر بروز رسانی بانک اطلاعات سبب می شود پیش بینی ها و برنامه ریزی ها در مواردی همچون عوارض و درآمدهای شهری، هزینه ها، پروژه های عمرانی، خدماتی و شهرسازی به واقعیت نزدیک تر شود.

?ایشان در ادامه از شهروندان خواست،کارشناسان ممیزین شهرداری که دارای کارت شناسایی معتبر هستند و به درب منزل شما مراجعه می نمایند در راستای برداشت اطلاعات صحیح ملک خود همکاری فرمایید.

?مهندس حیدری رئیس شورای اسلامی گفت: شهرداری به عنوان متولی امور شهری از املاک و مستغلات در شهر باید مطلع شود و ثبت و نگهداری سوابق املاک معابر و مشاغل، آگاهی از اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری، امکان ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی و امکان گزارش‌گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری‌های مختلف از جمله فواید طرح ممیزی املاک در شهر اقبالیه به شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *