آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها برگزار شد

✍️به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: مهندس سلمانی شهردار اقبالیه در این مراسم با گرامیداشت روز شوراها به اهمیت نقش شورا در پیشرفت،توسعه،عمران و آبادانی شهرها اشاره کرد و گفت:نظام مقدم اسلامی از ابتدا با آرای مردم بنا نهاده شده است و مردم نقش اصلی را با حفظ هویت در تمام اصول قانون اساسی بر عهده دارند.

🔹سلمانی افزود:نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است و به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

🔹وی وجود شوراها را مایه خیر و برکت برای نظام،دولت و مردم دانست و گفت: شوراها یکی از ارکان اصلی مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی بعنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند و برای خدمت هر چه بهتر به مردم و حل مشکلات جامعه در قانون اساسی کشورمان عنوان شده است.

🔹مهندس سلمانی در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی آنها در عرصه عمران ،آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم شهر اقبالیه تقدیر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *