پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت روز معلم

✍️به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه در پیامی مشترک یاد و خاطره استاد مطهری و روز معلم گرامی و تبریک گفتند.متن پیام به شرح زیر است

۱۲ اردیبهشت یادآور شهادت بزرگ مرد علم و قلم و تقواست و این روز مهم چون برگ زرینی در تقویم تاریخ پر افتخار کشورمان به نام روز معلم نام گذاری شده است.

معلم آموزنده راه و رسم خوب زیستن و تفکر و طراوت تربیت توحیدی است که با روشنای صبح صادق دانایی، تاریکی، ظلمت و جهل را از بین می برد. او کلید طلایی عدالت و پیشرفت که نیاز اساسی نظام اسلامی است می بوده که وقتی نام بالنده اش در صحنه زندگی حلول می کند از گرمای مهر و عشق او دانه های معرفت و تربیت جوانه می زند و رشد می کند و به مانند رسولی است که واژه قرآنی«تزکیه و تعلیم» را ابلاغ و تفسیر می کند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، روز معلم را به همه فرهنگیان، فرهیختگان و صاحبان علم و اندیشه که در سنگر مدرسه برای تربیت و بلوغ فکری فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای تمامی معلمان عزیز و سختکوش و بویژه مدیران،فرهنگیان و معلمین دلسوز شهر اقبالیه آروزی موفقیت و بهروزی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *