🔹امام جمعه شهر اقبالیه 🔹 وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهاست

🔸حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه اقبالیه صبح امروز به مناسبت روز شوراها با حضور در دفترشورای اسلامی این شهر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار ومعاونین شهردار،ضمن عرض تبریک روز شورا ها وحدت و همدلی را رمز موفقیت شوراهای اسلامی دانست و گفت: وحدت در بین اعضای این قشر تاثیرگذار باید تقویت شود تا به مشکلات مردم بهتر رسیدگی شود.

🔸حجت الاسلام علی بخشی افزود: شوراهای اسلامی با تعامل، همفکری، انسجام و اتحاد و با بهره مندی از ظرفیت مردم شریف و استفاده از راهکارهای نخبگانی در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه شهر گامهای بسیار مؤثری می‌توانند بردارند.

🔸امام جمعه شهر اقبالیه گفت:کسانی که به عنوان شورا در قبال رای مردم قبول مسئولیت می‌کنند و تکلیفی بر عهده می‌گیرند باید در پیشگاه خدا و هم در برابر مردم پاسخ‌گو باشند.

🔸حجت الاسلام علی بخشی با اشاره به این که شورا یعنی محلی برای خرد جمعی و باید خروجی تصمیمات آن در مسیری سالم و در راستای خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: احترام متقابل بین اعضای شورا می‌تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک کند.

🔸رییس شورای فرهنگ عمومی شهر اقبالیه نیز با اشاره به شکل گیری شورا، افزود: خود شورا برگرفته از قرآن کریم است لذا باید اعضای شوراهای اسلامی از این موقعیتی که نصیبشان شده به نحو احسن در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند متعال استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *